Oğlum bugün tam 22 günlük baştan meme reddi olduğu ve sarılığı çok yükseldiği için mama vermeye başladık bir haftadır da beni emmeye başladı ama mamanın üstüne beni emiyor yalnız oğlum doymuyor doktorum en son kontrolde 2-3 saatte bir 60 cc vermem gerektiğini söyledi ben 60 verdiğim zaman üstüne emziriyorum 1 saat sonra acıkıp bağırarak ağlıyor aranıyor inanın 2 gündür 75 cc veriyorum üstüne beni emiyor 1 buçuk saat sonra tekrar acıktığı oluyor o mamayı içene kadar bas bas bağırarak ağlıyor yani dokunur diye de korkuyorum ama açta bırakamam bu normal mi arkadaşlar 😔