Selam kizlar yeni anne olarak bol bol sorularim olcak artik sizlere ☺️
3 saat önce tek gögüsten yarim saat boyunca emizirdim bebegimi. Uyandiginda süt icsin diye gögüsümü veriyorum 2-3 kere icip uykuya daliyor hemen. Bu bir sorun mu yoksa normal mi bilemedim ac uyuyor diYe düsünüyorum 🤷♀️
bu arada bebegim 3 günlük
deneyimli annelerin bilgilerini bekliyorum🥰♥️