Bebeğim doğduğundan beri yüzünde tekrarlayan kızarıklıklar, kaka yaparken ıkınma, huzursuzluk var ne zaman doktora gitsek gaz deyip gönderildik ama ben artık gaz olduğunu düsünmüyorum bu belirtilerin gıda alerjisiyle alakalı olduğunu duydum aranızda alerjik bebek anneleri varsa bu belirtiler sizde de var mıydı ve tanısı nasıl konuyor yazabilir mi acaba?🙏