Nezzz_ Merhabalar hanımlar telefonum bozuldu ve ne alacagım konusunda kararsızım samsung veya oppo düşünüyorum kendi cep telefonunundan memnunn olan marka ve modeli yazabilirmi acaba yorumlarınızı bekliyorum 🌸☺️
Ssumru Nezzz_ fotoğraf video çekmek istiyorsanız kesinlikle ıphone 11 🤗 bebeğimin her anını çekmek için aldım çok memnunum
Elifkzlcn Nezzz_ Xiamio note 10 pro sadece resim için bu telefonu aldım diyebilirim resim manyağı bir insanım ve tatmin ediyor bu konuda beni
Nezzz_ Byzadmrl97 Görüntü kalitesi nasıl acaba fotoraf cekmeyı cok sevıyorum ozellıkle bebegimin her anını yakalamak 🥰 teşekkür ederim 🌸😍
Ceylanergen Nezzz_ fotoğraf çekmeyi seviyorsanız ve kalite arıyorsanız kesinlikle iPhone illali yüksek model olması lazım değil ben 7 kullanıyorum aşırı memnunun kamerası ve sağlamlığı harika
Kirmiziburun Xiaomi not 10 5g kullanmaya başladım xioaminin son sürümü ben sevdim gayet kullanışlı 8 ram işlemcisi çok hızlı kamerası gayet güzel bi telefon 🌼 oppo reno 5 lite alıcaktim oda çok güzel bi telefon 💮
Ysr35Kdr Nezzz_ acıyor bazen vırus varmı yokmu kontrol ediyor ondan sonra acılıyor vuruslu uygulamaları acmıyor
Nezzz_ Ssumru tesekkur ederım bende i phone kullanım acısından sevmıyorum suan bile gecici kullanmak bile zor alıssamda sevemedım oncekı telim androıd oldugu için androidlere alışmısım😁
Ssumru Nezzz_ yani tabi tercih meselesi 🤗 bende mesela ıphone alıştım android telefon kullanamıyorum 😀