Mrtmunu_35 Bebegim 11 gündür hastanede süt sagıp bırakıyorum şimdi grip oldum die göremiyorum sütümü döktürdüyorlar ama gece 11dw sagıp yatıyorum sabah bidaha sagıyorum zaman aralığı çok oluyor sorun olur mu normalde 3 4 saat arası sagıyorum ama hastayım kalkamadım geceleri
Mombaby Mrtmunu_35 gripsiniz diye niye dokuyorlar cok sacma geldi ben bebegini gripkende emziriyordum
Lulemom Mrtmunu_35 korona bile olsan emzirebilirsin diyolar. Grip oldun diye niye dökülüyo ki. Bana çok saçma geldi
Minel123 Mrtmunu_35 dökmeleri saçma ben korona oldum bebeğimde 13 günlükken korona oldu yoğum bakımda kaldı ama benden süt istediler maske takıp sagdım hep eşimde hastaneye götürdü , , benim sütüm ona fayda ediyormuş doktorlar öyle dedi
Mrtmunu_35 Bende onu anlamıyorum 25 günlük bebegim zaten göremiyorum canm açıyor bu daha çok açıtıyor enfeksiyon var bebekde dediler
Reckless Mrtmunu_35 Grip olan annenin sütü çocuğa şifa bile olur diye yazıyordu her yerde internete bakabilirsiniz. Dökmeleri saçma. Daha da faydalı hatta benim bildiğime göre