Annesininoglu şöyle söyleyeyim size. Süt bir süre sonra terbiye oluyor. Gögüs yumuşak oluyor ama içerde süt var bebeğe yetecek kadar üretiyor. Ama bunu sağıp çıkarabileceğinizi düşünmüyorum. Ben 5 ay sütümü sağıp bırakıyordum. Ama sonrasında gerek kalmadı emzirdim hep. Bir gün sağayım miktarına bakayım dedim 50 cc bile çıkmadı. Ama bebeğim doyuyordu. Bende sağımı bıraktım moralimi bozmamak için.
düzenli olarak şöyle yapabilirsin. Eğer emiyorsa emzirdikten 1 saat sonra 15 dakika sağım yapıp bir sonra ki beslenmeye onu verip devamına mama verebilirsiniz. Sürekli belirli saatlerde düzenli sağım yaparsanız düzene girer belki