Aliasafin_annesi canım, galactago diye bitkisel bir ürün var şuanda bir bardak suya,hoşafı vs 15 damla damlatıyorsun sütün doluyor mucizevi bir ürün bende yeni keşfettim aynılarını bende yaşadım çok iyi geldi sütüme günde 3 öğün içiyorsun tamamen bitkisel yan etkisi vs yok zaten anne ürünü bi dene derim faydasını görürsün birde gelmiyor diye pes etme gelene kadar iç Damla’dan iyi gelirse devam et derim