Merhaba anneler
Ek gıdaya başladığımızdan beri herşey çok kötü gidiyor . Oğlum şuan 1 yaşında ama asla yemek yemek istemiyor . Sürekli meyve ve tatlı şeyler verildiğinde yiyiyor . Böyle durum yaşayanlar neler yaptı çok bunaldım kendimi yetersiz hissediyorum . Birde devam sütünü ne kadar veriyorsunuz gün içinde onu merak ediyorum .
cevaplarınızı bekliyorum 😓🙏