İyi akşamlar 7 buçuk ay önce normal Doğum yaptım makattan da dikiş atıldı Doğumum zor geçti dikişler makattan da atıldığı için anestezi verildi benim gibi olup hala sorun yaşayan oldu mu arkadaşlar ben lavaboya her girdiğimde dikiş yerinde ağrı oluyor kızarıklık var makatta ve tuvalrt ihtiyacı göremiyorum genelde sürekli karın ağrısı var bunun için hastaneye gitmem gerekiyor bu nedenle safra da taş var dediler tuvalet ihtiyacı ondan görmediğimi dediler safra alındı ama ben hala göremiyorum aynı sorunlar makat da yanlış dikiş atılmış olabilir mi benimle aynı sorunu yaşayan oldu mu lütfen yardım