Kızlar 2 aylık 1 aydır her öğünü çok zor geçiyor. Karnı Aç uyuyamıyor ama reddediyor. 5 cc içiyor duruyor gezdir tekrar dene 10 cc içiyor duruyor şanslıysak 40 50 çok nadir bir anda içiyor ama her öğün bu şekilde benim gibi olan varmı ?
mama değiştirdim
biberon değiştirdim
gaz damlası kullanıyoruz
saatleri uzattım kısalttım
cc miktarını azalttım artırdım
başka ne yapabilirim ?