Hanımlar bebeğimi bi haftadır emziremiyorum. Çıldıracam. Emmiyor. Göğüs ucumu ısiriyor, cekip çekip bırakıyor. Ne yapacağımı şaşırdım.3 aylık kontrolde de sınırda dedi kilo alımı. Mamaya mı başlasak bilemedim. Ama çok şükür sütüm bol. Var mı böyle yaşayanlar. Tavsiyeleriniz neler?