Gamze00777 Kızlar bebeğim 3 aylık sabahları 6 da kalkıyor kaçta yatarsa yatsın hiç değişmiyor. Sizce sebebi nedir.
Morcivert061 Gamze00777 benim 2 çocuğumda hep 6 7 de kalktı . Bence sağlıklı olanda o zaten. Bizi biraz yıpratıyor ama olsın 🙃
Betulice Bence o aylarda öyle kalkıyorlar , 5 aylıktan sonra daha geç kalkmaya başladı benimkiler ama 3-4 aylıkken 6 da ayaktaydılar :)