Hanımlar merhaba nerden başlasam şimdi 18 ay alışına gittik geçen aile hekimi doktoru muayene ederken balgam çıkardı kızım kusmaya çalışırken soğuk algınlığı var dedi soğuk algınlıgı ve balgam attırıcı veriyorum dedi neyse öksürük vardı hafif aşı oldu eve geldik burun sürekli dolu tıkalı akıyo serum fizyoljik aspiratörle çekiyorum (ama tam bir işkence sanki çocuğa 😔) çarşamba günü de ateş olmaya başladı 38 civar bi baktım anaaaa diş geliyor aha dedim 😂 azı diş hemde köpek dişe ikisinde şişmiş kan toplamış gibi ama gel gör ki dün gece 40 ateşi görünce koştuk devlete kan aldı ateş normal dedi yapacak birşey dedi bi kaç gün sürecek bu dedi ılık duş soğuk yaptık düşmedi evde ateşi düşmediğinde 2 kaşık ver ateş düşürücü dedi Bogazına baktı enfeksiyon var dedi kan da enfeksiyon var dedi yani bu enfeksiyonları falan diş mi yapıyo sabah da antibiyotiğini içirdim az bişe mama yedi hiç hali yok kızımın ateş de 38