2 aylık kızım anne sütünü direk kusuyor mamayıda kusuyor ama zaman geçtikten sonra kıvamlaştırıcı aşırı kabız yaptı bebelac gold kullanıyoruz kilo alımı iyi ama kabız ve çok gazlı ne yapacağım bilmiyorum sütüm sağsam 30 cc anca çıkıyor emmiyor zaten😭