Bebeğim hep memede kalmak istediği için 1 aylık olunca verdim, hemen tuttu zaten, şimdi ağladığı zaman veriyorum ki o da çoğu zaman oluyor, gazı var ağlıyor, altını açarken ağlıyor, üstünü giydirirken ağlıyor. Yani sanki süresi fazla gibi gelmeye başladı, bi zararı varmı acaba 🙄