Benimde kızım 4 buçuk aylık ilk kullanmaya başladığımda geçen hafta 6 gün yapmadı anne sütü işe beslendiği için 10 günü normal kabul ediyoruz dedi doktorum. Kabız gibi huysuzlanmadı sancı olmadı çok şükür. 6. Günde 2 defa yaptı 3 gün yapmadı tekrar 3. Günün akşamı tekrar yaptı.