Alina16 Memnunmusunuz pembesini alıyorum sürekli ama başka yumuşatıcıya geçmek istiyorum önerirmisiniz?🥴🤗
Gulizartas Alina16 bende onu kullanıyorum çok memnunum hatta geçenler biri kokusunu almış hangi parfümü sıktın diye sordu 😂❤️
hunilimomm Alina16 ben Bingo kullanıyorum ondan başka bisey hoşuma gitmiyor kışın yıkayıp kaldırdığım kıyafetler bile hala kokuyordu 💕☺️
Selin3244 Gulizartas bende kullandım hemde her markayı ama birturlu o kalıcı kokuyu saglayamiyorym dışarı seriyorum kuruyor içeri alıyorum kokudan eser yok
Bualemdeyeniyim Alina16 kayınvaldem bulut kullanıyor cok beğeniyorum kokusunu. Ben de bingo kullanıyorum güzel. Ama yumosa gececegimmm
Lizbon pitircikkk genelde bende trendyol marketçok kullanıcısından alıyorum daha uygun bir de çok güzel paketliyor satıcı