Aceranne rica ederim canım eğer ailenizden hastaneye götürecek biri varsa götürün bizim doğum lekemiz doğduğunda vardı 1 ay önce sünnet oldu ve poposunda ki doğum lekesi koyulaştı ve orası tahriş oldu doktorumuza resim attık ve bizi gece acile yönlendirdi tahlil ultrason derken kendi doktorumuz bizi hemotolojiye yönlendirdi ve doğum lekesinin geçmişi çok önemli öncesi mi sonrasımi diye çok detaylı bakıldı sonrasında oluşan doğum lekelerinde teshiş tedavi açısından erken gitmek gerekiyor sonradan oluşan doğum lekelerinde müdehale olarak uygun görülürse küçük bi tedavi yapılıyor canım