6 aylık bebeğimde süt ve süt ürünlerine karşı alerji çıktı. 10 gündür diyet yapıyoruz. Oğlum yoğurt yemiyor bende süt ve süt ürünleri. Emmiyordu zaten sağıp veriyordum. Ama şuan sağıp verdiğim sütleri içtiği zaman BİLe alerji nüksediyor. Dolaptaki sütleri de veremiyorum. İçtiği zaman çok iştahlı içmiyor. Mamayı daha iştahla içiyor. Artık sağmak canımı akıyor. Eskisi gibi de gelmiyor sütüm. Dolaptaki sütleri bile kullanamıyoruz şuan için. Az BİLe olsa süt varken vermemek sanki nasibine engel oluyormuşum gibi geliyor. Ama verdiğim zamanda alerji çıkıyor, diyet çok yeni vücudumda hala süt ürünlerinin etkisi var. Sizce ne yapmalı ?