Bebeğim 2780 doğdu 4300 oldu 1520 kilo aldı birinci ayda şimdi ikinci ay için gittik 5400 çıktı 1100 kilo almış bence iyi hatta doktor baya begenmişti şaşırmıştı bile ilk ay kilosuna falan iyi almış diye saglık ocagı hemşiresi mama mı anne sütümü dedi anne sütü dedim beslenmesine dikkat et dedi dikkat edilecek düzeydemi kilo almış bana saçma geldi boyuda 57 doğum boyu 51 di bu arada normal değilmi karşılaştırmak için değil genel olarak boy kilo ne oluyor bu ayda sizinkiler kaçtı