blue5 iki oğlum var ilk oğlum 7 aylıkken normal dikişli sünnet yaptırdık. 2. Oğlum 20 günlükken klamp yöntemi ile yaptırdık ve aşırı rahat ettik. İşin kolayı ile alakası yok çünkü maksat fazla deriyi almak ve bu yöntemle de alınıyor sadece kanama ve dikiş olmuyor muhteşem bi yöntem olduğunu düşünüyorum. Çok rahat bi süreçti bizim için