Bebelac gold bence kızlar , dokturum bana Bebelac goldu söylüyor.
Hem şöyle bı bakinca diğer mama fiyatlarına göre Bebelac normal çok çok ucuz ben tereddüt ediyorum niye bu kadar ucuz 😶 o yüzden hiç kullanmadım ya sma ya da bebelac gold kızım ikisini içiyor