Annelikzor Evet burun akıntısı da hapşırma da vardı bende. Nezledir, oğluma geçmesin diye sağlık ocağına gitmiştim. Doktor da nezle bu dedi. Ama akşamına ateşim çıktı, ertesi gün de devam edince test yaptırdım ve pozitif çıktı. Sonrasındaki günlerde ishal ve koku bozukluğu yaşadım, şiddetli baş ağrım oldu. Eklem ağrısı sadece ateşim varken yaşadım. Genel olarak hafif atlattım diyebilirim.