Merhaba anneler, göğsüm kızardı ve doktor mastite gider sağ demişti her emzirme arkasına sağdım ve emzirmelerde hep kızarık memeden başladım ama şimdi diğer göğsümde kızarık. Artık emzirme öncesindede biraz sağıyorum ama yanlış mı yapıyorum. Göğüslerimden yaklaşık 160 cc ye yakın süt çıkıyor. Bu arada 12günlük anneyim. Bilen başına gelen yardım etsin nolur sürekli ağlayasım geliyor bu duruma. Dinlenmeye hiç vaktim olmuyor