Merhaba sevgili anneler,
Benim hamileligimde tansiyon problemim vardi, ve afp mom değerim yuksek çıkmıştı perinatologa yonlendorildigimde doktor rahim damarımın çentik attığını bebegin tam beslenemeyecegini bu yüzden doktorun erken alabileceğini ancak sorun olmadığını söylemişti hatta bebek dışarıda buyur demisti. Doktoeun dediği gibi oldu doktorum 37+ 1 de sezeryanla bebegimi dogurttu 2550 gr 43 cm dogdu suan bebegim 7 aylik olacak kiloyu topladı ama boyu 64 cm aslinda normal sinirlar icinde persentil tablosunda yüzde 10 değerinde benim merak ettiğim ise evet ben kısa biyluyum 148 ama babasi uzun 180 sizce bebek büyüdükçe babasi givi olur mu yoksa bize mi çekti kısa kalacwk diye korkuyorum. Sizin hangi ayda kaç cm di bebeklerininiz anneler boyuna faydalı olacak her turku öneriye açığım ayni durumu yaşayan tecrübeli annelerden yorum bekliyorum