Geçen sene tam numarasını aldım bot alırken. Kalın çorapla bile giydiremedim. Şu an ayağı 24 25 arası. Botunu 27 aldım. Kalın çorapla vs giysin diye bir de seneye de giyer belki dedim 😬 Seneye 3.5 olacak o yaş grubu çocuğu olan hanımlar ayağı kaç numara kuzuların?