Bskara_ gün içinde gaz sancısı olunca rahatlaması icin emzik veriyorum. Gece derin uykuya geçeceği zaman 22:00dan sonra asla emzik almıyor, sabaha kadar emziksiz uyuyor , 2 kez emmeye kalkıyor emerken uyuyor, bunun dışında gazı vs yoksa keyfi yerindeyse yattığı yerde uyur, bazen emmek icin aranır o zaman da veririm emzik( tabi tok olduğundan emin olduktan sonra) anakucagında uyuduğunda da yerine alırım