motherlove tabıkı yazayım ama düzenli mama verıyorsanız bır dr yardımı almadan kendı kendınıze mamayı bırakmanız zor olacakdır, 1 hafta ıcınde hergun kavun karpuz gıbı yıyecekler tuketeceksın (enerjı veren meyveler ) , gun de 2 defa duş alacaksın, gün içinde 2 saat uyuyacaksın ( uyku en cok sütü arttıranlardan biri) malt içecekler den içeceksın, günde 3 lt süt içeceksin, sagmayıp direk emzıreceksın, banyo da emzırme ise bir tabure koyun yada yere oturun siz de bebegınızde üstünüzde bişey olmasın, önce bebegınızı yıkayın son ra emzirin, bunları bir hafta dene , haftaya gel dedi dr um ve sagmayı o gün itibari ile bırakdım. Bir de süt arttırıcı bır ılac yaZdı gunde 3 defa içtim annelık hormonunu tetiklıyormus, ⅔ hafta ıcınde bizim sorunumuz çözuldu mamayı azaltarak bırakdık , dr a ınstagram dan yazıp online görüşme de iateyebılırsınız, gercekden emzırmek ıstıyorsanız denemenıze deger, bebegınızın sahlıgı en önemlısı ama ben emın olun 1 kutu mama ücreti zaten dr muaynesıne denkdir