Aysemn_yslyrt hayır hiç olmuyor en azından bende olmamıştı, bana hastaneden çıkarken su geçirmez sprey sıkmışlardı batikon gibi bir şeyle onu silip öyle bir baktı sonra tekrar sprey sıkıp ultrasonla iç dikişlere ve rahmin toparlanma durumuna baktı hiçbiri acımadı