Yeniyanne27272 Kızlar acil cevap verir misiniz oğlumun maması bitmiş eşim evde yoktu birine alıp göndermiş bebelac gold veriyorum 1 numara bebegim 4 aya girecek fakat arkadaşı 2 numara almış çocuk cok aç versem bir şey olur mu ?
Mys01-01 Yeniyanne27272 içemez cnm 5,5 aylıgız 2 geçim dedim hayır dedı doktor olmaz 2 hafta daha 1 kullan agır gelebılır tekrar aldırsanız
Sucukluyumurta11 Yeniyanne27272 ağır gelir daha 4 aylık bile değil. 6 aylık olunca 2 numaraya geçicekaniz
duyguluanne Yeniyanne27272 bulunduğunuz yerde getir falan yok mu oradan sipariş verseniz. Ben öyle yapıyorum o mama aşır gelebilir denildiği gibi
rabiahiranur Yeniyanne27272 ağır gelebilir verdiyseniz de kusmasina falan dkkat edin. Konrtol altında tutun.