1prens1prensesannesii Kızlar çarşamba günü kızımın 1.ay aşısı yapıldı. Bugün banyo yaptırsam birşey olur mu acaba
Burc123 Bize hemşire alıyo yaptırdığımız gün banyo yaptırmayın dedi sadece diğer gün yaptırmıştım ben bir sorun olmamıştı
Zehramine @1prens1prensesannesii biz hep yaptırdık bir şey olmadı sadece bi aşıda yaptırmamıştık ebe de demişti yaptırmayın diye o da ilk ay değil hatırlayamadım ne olduğunu.