Ezgiasya Saglik teknikeri yım 4 senedir(2 kerz dogum iznine cıktım 20 ay) ozel bir kurumda calısıyorum. Aldığım askari maas ve bu degismez. Neyse 3 yasinfa bir kızım 5 aylik bir oğlum var Aralık sonu ise başlayacağım annem kizima bakti be bakarım kesinlikle isi birakma diyor. Benim de hakkım olmadığını düşünüyorum 2 cocugu da anneme yüklemeyi sizce? Normalde dz izinli olduğum da da her gun annem geliyor zaten.
GiybetReis Ezgiasya İşi bırakırsanız 3 sene sonra tekrar bulabilir misiniz iş? Çünkü zaten bir okula biri de kreşe başlar. 3yaşındaki bebeğinizi kreşe verebilirsiniz. Böylece annenin 5 aylık olan bebeğinize bakar sadece. Bir de cocukları iş için keyfi bırakmıyorsununuz. Onlara Daha iyi imkanlar sağlamak için çalışıyorsunuz. Tek asgari maaş ile 2 cocuk oldugu zaman zorlanabilirsiniz
kuzeyto Ezgiasya iki cocukla tek asgari ucret zor olabilir cunku alismissiniz cift maasa ama kosullarinizi en iyi siz bilirsiniz yoksa baslarinda olmaniz tabiki cok guzel olur, ben ikinci cocugu da yapsam asla calisamam herhalde tekiyle bile cok zor
agustos_bocegim Ezgiasya düzenli bir işiniz var bırakmayın bence, çocuklara anneniz bakıyormuş güvenli ellerde çocuklarınız, içiniz rahat etmiyorsa azda olsa para verebilirsiniz annenize, karşılıksız baktığı için ona karşı kendinizi borçlu hissediyorsunuz sanırım
Ezgiasya Değer mi ıkı çocuğumu da annesiz bırakmaya esim de askari maas ile calisiyor ve ucu ucuna yetişiyor
Zuhallkahraman Ezgiasya Değer mi ıkı çocuğumu da annesiz bırakmaya Yanlış bir düşünce olduğunu düşünüyorum. Bu sizin mesleğiniz. Ayrıca bi dünya insan var çocuklu ve çalışan