Erdemir bende prima kullanıyorum doğduğundan beri bizimkide üste doğru sızdırıyor canım. Sürekli değil bazen özellikle gece yan yattığında oluyor büyüğünü aldım gene sızdırdı. Doktora sordum bazı erkek bebeklerinde görülüyor yukarıya doğru çişini yaptığında oluyordur bezle ilgisi yok dedi. Öncesinde bezinide değiştirdim ama sevmedim hiçbirini bir tek molfix kullanmadım diğer hepsini kullandım çoğu pişik yaptı kokusunu sevmediğim oldu çok kalın geldi.