Kızlar merhaba. Eşimin 7 Eylül de covid testi pozitif çıkmıştı. Ayrı odalarda vs kalmadik ben oğlum eşim normal halimiz gibi biraradaydik. Ben 10 gün sonra test yaptırdım negatif. Neyse . Eşimin de 14 günü dolunca çıktı karantinadan. Memleketime geldim bende. 3 haftadır burdayım. Eşim otobuse binip bizi almaya gelmek için PCR testi verdi. Ve yine pozitif. Bu test neden sürekli pozitif çıkıyor. Pozitif ise, neden hasta değil neden bize bulasmiyor 🥺 Bı bilgisi olan var mı Allah aşkına ya çıldırmak üzereyim 😔 Bu arada ilk pozitif çıktığında da hiç rahatsız olması öksürmedi bile. Hafif burun akıntısı olduğu için patronu zorladı o sebeple yaptırdı.