Hepinize merhaba 😊Bebişleriniz gece beşiğinde mi yatıyor yoksa yerde birlikte veya kendi yatağınızda birlikte mi yatıyorsunuz ? 4-5 aya kadar beşiğinde yattı oğlum sonra gece sürekli emmeye kalktığı için yerde yatmaya başladık. Uyandığında meme istiyordu bende yatar pozisyonda emdirip yine uyuyordu. İki gündür de kendi yatağımıza geçtik oğlumuzu da yanımıza aldık ama hiç rahat olmadı 👎🏼 Sizler nasıl yapıyorsunuz ?