elcn4139 eskiden kucuktu komple yastikta salliyordum yerone alirkende yastikla koyiyordum. simdi yastigi kafasinin altina koyup salliyorum. uyuyumca kaldiriyorim uyaniyor illd defa taktiksiz kaldiriyorum . cocuk uyaniyor
Eleftra_ elcn4139 kendi bacagına battaniye vs bişey ser kaldırıken çocugu değilde hem yastıgı hem örtüyü almış ol. Yatagına kpydugundada sendeki sıcaklıgı kaybetmemi olur. Uykuya dalıncada belli bi süre salllamasan bekle tam dalsın
elcn4139 Eleftra_ ama bu sefer tastik ve ortule yerine koymak zorunda kaliyorum onlae sigmiyor besiginr
Eleftra_ elcn4139 hmm o zaman kucuk yastık kullan. Benimki sıgıyordu bi ara oyke yapıyordum. Wn iyisi siz iyice dalmasını bekleyin o zaman