Bizdede aynı durum var. Bi sıkıntısı var normal değil birkaç gündür. Gece uykusu hele bugün çok kötüydü. Gündüzleri daha fazla mızmız. Gündüzleri uyudu mu yarım saat , 45 dk falan. Sanki ağzında birşey varmış gibi çiğniyo sanki . Bizde dişten süpheleniyoruz