elfeyllzdmr Kızlar ilk çoçuğum henüz. 7 aylık oldu yeni. Bebeğim oturabiliyor desteksiz oyuncaklarıyla oynayabiliyor. Fakat kendisi kalkıp oturmadı henüz hep ben yardımcı oluyorum bu normal mi? Artık kendisi yatarken kalkıp oturması gerekmez mi
Ayazimm58 elfeyllzdmr Dönüyor mu bebeğiniz? Dönüyorsa yapmaya yeltenebilir, benimki dönüyor tam oturur pozisyona getiremiyor ama neredeyse yapacak Donmuyorsa bilmiyorum
Symayldrm elfeyllzdmr tabi ki normal canım sen destekli oturt yine o kendi kendine başlayacak oturmaya zamanı geldiğin de 8.ayda tam oturur normalde
1Sinem elfeyllzdmr kızım bir iki haftadır yani yaklaşık sekiz buçuk aylıktan beri sırt üstü yatarken yüzüstü dönüp oturma pozisyonuna geçiyor. Sizinkide yapar yakında ama tabi bebekten bebeğe farkedebilir 😊 bizim kız da yuvarlanmiyor emeklemiyor mesela ama tutunup kalkıyor tutunarak adım atıyor hepsinin gelişimi farklı yeterki sağlıklı olsunlar 🥰🌺
elfeyllzdmr Ayazimm58 sağa ve sola çok dönüyor. Yüz üstü geldiğinde kalıyor öyle yani tam tur dönmüyor
Ayazimm58 elfeyllzdmr Tam tur dönmeyi öğrendiğinde kendi oturmaya yeltenir bence Siz kendiniz donderin arada bir geri yüzüstü koyun öyle öyle öğrenir yapar belki
MinnakAsel elfeyllzdmr 8? Aysan itibaren kendi basina oturabilir bende çok dert etmiştim fakat gerçekten zamanla yapıyorlar sabır azıcık 😍