Deletedmom280 Tugce33 aldm sdce muz yedi bir sey fılesı beyaz 2 uc gun sonra rengı donuyr midem bulanıyor gorunce🙈🙈🙈😂😂
ElifKaratas Deletedmom280 aynen o kadar gereksiz bişey ki anlatamam 😂😂😂muzu yedikten sonra yıkıyorum hemen ama kararıyor ondan sonra çöp bir de 20 tl cok cok gereksiz keşke almasaydım dedim hep 😂😂😂
Yagmur05 Tugce33 kesinlikle silikon file hijyenik değil hem diş kaşıyor oğlum hemde suyu geldkçe emiyor elinden alınca kızıyor 15 20 lira bsey alınmalı bence🤗
AygulSina Tugce33 silikonlu bende silikonlu alicam fileliyi cok hijyenik bulmuyorum acikcasi hem silikon disleri kasimak icinde iyi olabilir
Burcuyaman87 Ben file aldım ama file çok hijyenik olmadığını söylüyo uzmanlar silikon daha iyiymiş temizliği kolaymış
Sltn Tugce33 silikon aldım gün kurusu muz falan veriyorum arada dişini de kasıyor.illa olmazsa olmaz değil ben markette grunce almıştım silikon olandan 8.5 tl idi😊 ama normalde fiyatı 20 tl
Ayb Tugce33 silikon kullanıyorum işe yaradı içi boşken de veriyorum diş kaşıyıcısı olarak kullanıyor. Meyve, peynir, yumurta içine koyuyorum o şekilde kendisi yiyor. Diş ağrısı için de içine meyveyi koyup buzdolabında soğutup veriyorum oldukça memnunum.
belinaybeyza Tugce33 silikon olani kullaniyorum gercekten cok ise yaryo hem disleri kasindigi icin yardimci oluyo hem meyve yemis oluyo elinde oyalaniyo 👍👍
ozi Tugce33 silikon kullanıyoruz. Bir tek muzu yiyor. Bazende boş veriyorum damaklarıni kasiyor. Wee marka.