SelinMuhammed canım oğlum şimdi bir yaşında ve biz bu durumu 6 ay çektik çok zor bi süreçti bebekte reflü vardır muhtemelen gaviscon toz kullandık biz,gazını çıkarmadan asla uyutma ve mutlaka mutlaka reflü yatağı kullan,miğde sıvısınağzına yda boğazına geliyo bebek yutamıyo ve tıkanıyo gbi oluyo bikaç saniye.yan ve hafif dik yatırman lazım.öyle oldugunda sakin ve dikkatle bebeği kendi dizinin üstünde yüz üstü çevir kafası dizlerinden aşağı duracak şekilde,iki kürek kemiği arasına ileri doğru pıt pıt vur,sabırlı ol geçecek.biz uyurken bile nöbet tutardık