Merhaba kızlar benim bebeğim de kolik bir bebek. 2.haftadan sonra başladı ve zor günler geçirdim. Şimdi de az da olsa yine geçirmeye devam ediyorum. Şu an 1.5 aylığız eskisine göre biraz daha düzelme var ama haftanın 3 günü belli aralıklarla ağlama krizlerine giriyor. Geceleri acillere taşıdık neler yaptık düzelme olmadı. en sonunda özel bir doktora düzenli muayeneye başladık. Colinox damla ile nurse harveys şurup kullanmaya başladığımızdan beri kızım çok daha uzun uyumaya başladı özellikle geceleri 😊biz de mama+meme ile besleniyoruz. Büyüdükçe mideleri de genişliyor ve bizim doyar diye düşündüğümüz ölçüde inanın ki doymuyorlar. Uzattım sanırım
😊 Kısa kesmek gerekirse Mama almasına rağmen bu tedavi yöntemi ile düzelttik sayılır öneririm arkadaşlar ve evet sürekli memede kalmak isteyen ve sadece orada uyuyan bir bebek. Ama geçecek diye telkin ediyorum kendimi ve geçecek de arkadaşlar inanalım. Sağlıklı olsunlar da buna da şükür diyelim. 🙏🏼🧿