Arkadaşlar postu güncellemek için yazıyorum.
Mevcut şikayetler ile doktorumuza gittik. şüphelerimiz şöyleydi;
- Ek gıdaya geçildi gaz olabilir
*2 numara hipp combiotic kullanılmaya başlandı, 1 numarada laktoz yoktu bunda var, laktoza karşı duyarlılık olabilir
- Ek gıda sürecinde yumurta tadımı yaptık , yumurtadan sonra kakasi katilasti, afedersiniz top gibi kaka yaptı hafif sert ama tamamen katı değil, dolayısıyla yumurta alerjisi olabilir
- Soğuk algınlığı olabilir, idrar yolu enfeksiyonu olabilir
Tüm bunları doktorumuz ile konuştuk , idrar ve kan tahlili yapıldı, alerji testi bakıldı yumurta ve süt için, çok şükür testler normal çıktı alerji ve enfeksiyon yokmuş. Maflor önerdi doktorumuz probiyotik başladık . Ayrıca 3-4-5. Aylarda nurse harveys gaz damlası kullanıyorduk bırakmıştık , damlaya da ara ara devam edeceğiz. Bir de biogai gaz damlasi mevcutta kullanıyoruz.
Biraz uzun oldu ama aynı şikayetler yaşayan anneler varsa suphelenilecek durumları gözden geçirmeleri için fikir olur diye yazmak istedim.
Hiçbirimizin bebeğinin sağlık sorunları yaşamadığı günlerimiz olsun inşallah, Allah’ım çatır çatır kaka yaptığı günleri göster 🙏🏻