Papatyaberos banada doktor 2-3saatdan bir emzir soylesede, dedigi gibi yapmadim, sutun artmasi ìçin bol-bol emzirmek gerekir, bende bizaman sizin gibi yetişmiş laktasiyani yaşamışam, bebek 1-2yudum boğula boğula sütü aliyor, sonra süt kesiliyor, ağlamağa başliyor çunki rahat gelen axina öyreşib, sütü israrla çekmek istemir, biberonu dadmiş bebekler rahata kaçiyor, sütün gelme axını başkadı ama, tam 3ay bende bu zulmle vuruşmuşam, süt gelmir diye ağliyordu, ama israrla çekmesi için ayakta kucağimda dolaşarak zamani geçiriyordum, hatta bazen sut geldiginde bile agladigindan yiyemiyordu, uykulu uykulu emzik vermiyotdum memeyi veriyordum, şimdi 6aylik 2saatdan bir emiyor, ama bu aylara kadar 1saatdan 1 qidalanib, kendi 1saatin tamaminda ağliyordu