TheLatte Anne1998 oğlumda bronşit . Antibiyotik iburamin zero ventolin bi tane daha sprey verdi . 2 gündür kullaniyoruz . Antibiyotiği 10 gün iburamin zeroyu 3 gün kullan dedi doktor . Şuan öksürüğü falan aynı ateşi bi günde geri düştü çıkmadı geri şükür .
Sonsuzmutluluk Anne1998 EVet sadece içindeki zar kısımları orta bölümünde olan kabuk gibi sert olanlar.
YigitAlpsMom Anne1998 evet salgın var biz komple hastayız oğlumu ilk gece kusmadan dolayı doktora götürdük ilaç yazdı onlari kullanıyoruz ek olarak ayak altına sarımsaklı zeytinyağı kürü kullanıyorum birde başucunda karanfil batırdığım soğan var