Azram34 Arkadaşlar merhaba covid 19 a yakalandım ve bu süre zarfında ilaç kullandığım için bebeğimi ilaçtan 15 gün sonra emzirmem gerektiği söylendi 2.5 aylık bebeğimiz var sürekli sağmama rağmen sütüm en fazla 25 cc çıkıyor azaldı varmı bu durumu yaşıyan
Cnar2021 Azram34 ben bebeğim 25 gunlukken covid oldum fakat doktorum ilac kullandirtmadı emzirdigim icin ve surekli emzirdim
Cnar2021 Azram34 3 maske ile gezdim evde bile bol vitamin aldım ihlamur ictim. Tavuk suyu corbasi filan ictm ole duzeldim
Azram34 Cnar2021 canım benim hafif ciğerlere inmiş astım hastasayım doktorda kullan dedi ve mecburi olarak kullandım