Arkadaşlar bu postu geçtiğiniz aylarda atmıştım ama başımıza gelen sağlık sorunlarından ilgilenememiştim üzerinde duramamıştım. Ben bebeğim olmadan önce civil den oda takımı aldım. Lakin oğlumuz bırakın odayı yatak odasındaki anne yanında bile uyumuyor. 14 aylık hala benimle aynjou yataktayız. Bu bir süre devam edecek gibi duruyor. Oda bildiğiniz terkedilmiş durumda. Yatakta bir gece sabahlamadı. Sadece şifonyeri kullanıyoruz ondada tek bir çizik dahi yok. Odayı neredeyse 1.5 yıl önce aldım. Aldığım fiyata da satıyorum. Yatağı ve nevresimi de içinde ki onların fiyatlarını eklemedim. 2000 liraya odayı aldım büyüyen daha sonra komidinli ve yavrulu bir çocuk odasına dönüşüyor.