SimaBeste boynunuzda nerede var acaba? Ben mayis ayinda kulagimi deldirdim 2 ve 3.delik.. 1 hafta sonra boynumda bir sey farkettim kucuktu.. Kulak burun bogaza gittim pr dr varmis sansima.. Muayene etti kupagimk deldirdigimi soyledim beze gibi bir sey yapmis dedi gecer dedi ama hala gecmedi aklima takilmiyor degil.. Bir yandan da sen drdan daha mi iyi bileceksin diyorum hele ki adam pr. Dr olmus..