Nazlibebek Kizlar yolculuk yapicam ucakla 2 doz aşı olduğumu gösteren belge isteniyo nerden almam gerek belgeyi saglik ocagindan verirler mi
Deletedmom_109 Nazlibebek e nabızda aşı kartı oluştur diye bir bölüm var ordan karekod oluşturabilirsiniz
Nazlibebek Deletedmom_109 hayat eve sığar uygulamasindan oluşturdum aşı kartımı az once belge diyince kagit olarak mi isteniyo acaba dedim telefondan da oluyosa sıkıntı yok canim sagol