Ogullarinaasikanne Anneler herkese hayırlı geceler. Beyaz tenli siyah kaş ve saça sahibim. Saçımı evde boyamak istiyorum sizce hangi renk iyi olur❤️🌼
lalbg Ogullarinaasikanne bence kahve tonlarında bi renge boya ve riske atma. Bende senin gibiyim tek farkım saçlarım kumral. Kuaförler kapalı olduğu dönemde gittim kahverengi boya aldım kendim boyadım. Hala öyle devam ediyorum.
Cihaninannesiii Ben annemle bunu yaptım evde ve çok beğendim açıcıyla ombre yaptık ama çok açmadım kahve gibi oldu
[silindi] Ogullarinaasikanne bende saçım siyahken denedim dalgalı oldu hep şansın bol olsun ozaman :) sonucu atarsın