Melesss merhaba uyandirmaya calisin (benim yaz gunune denk geldihi icin soyuyordum topuklarini hafif sikiyordum mendil gezdiriyordum kulak ense elimden ne gelirse) burnunu sıkmayın sakin çünkü suan sadece burundan nefes aliyorlar. 2 saati gecmemeniz ilk 5 gun icin cok onemli 5.gun kontrole çağırıldıginizda sarilik degerine bakacaklar en yüksek gunu 5. Gün oluyor o güne değerinin iyi cikmasi icin emzirmek onemli sonra doktor 3 saat de kalabilir diyor